Garantie

GARANTIE

CERTIFICAT DE GARANTIE SI CONFORMITATE

 

In conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului si legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, declaram ca produsul livrat corespunde documentatiei de executie a producatorului si/sau declaratiei de conformitate a produsului si suntem raspunzatori pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul livrarii produselor.

Termenul de garantie asigurat de catre vanzator pentru un produs este de 12 luni sau egal cu termenul de garantie acordat de producatorul acelui produs, oricare dintre aceste perioade este mai lunga. Termenul de garantie al produselor se considera de la data mentionata in prezentul certificate precum si in factura fiscala care atesta vanzarea.

Garantia este valabila doar pe teritoriul national cu exceptia acelor produse care beneficiaza de garantie internationala asa cum este stabilit de producator.

 

CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI

 

Serviciile de service in cadrul perioadei de garantie sunt asigurate la sediul vanzatorului.

Garantia se acorda la prezentarea produsului impreuna cu prezentul certificate, factura fiscala care atesta achizitionarea bunului, ambalajul original si intreaga documentatie aferenta.

Vanzatorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare.

Consumatorul poate solicita o reducere de prêt sau rezolutiunea contractului daca agentul economic nu poate nici repara si nici inlocui produsul, daca nu poate efectua remedierea intr-o perioada rezonabila de timp sau daca nu a realizat repararea fara un inconvenient semnificativ pentru consummator.

Orice reparare, inlocuire a produsului sau returnare a banilor pe produsul in perioada de garantie va fi rezolvata intr-o perioada rezonabila de timp, maxim 15 zile lucratoare.

Perioada de nefunctionare datorata lipsei de conformitate a produsului prelungeste in mod corespunzator termenul de conformitate. In acest sens se va face mentiune in prezentul certificat.

In cazul inlocuirii unui echipament sau unei piese, piesa noua devine proprietatea beneficiarului, iar piesa defecta trece in proprietatea vanzatorului.

Taxele de transport pentru returul produselor aflate in garantie, sunt suportate de cumparator. Taxele de livrare a produselor reparate vor fi suportate de vanzator.

 

LIMITARI SI EXCLUDERI ALE GARANTIEI SI CONFORMITATII

Vanzatorul poate refuza repararea sau inlocuirea produsului neconform, conform optiunii consumatorului daca acesta este imposibila sau disproportionate in comparative cu solutii alternative care sunt disponibile tinand cont de valoarea produsului fara defect sau de importanta lipsei de conformitate si daca ar putea fi realizata o reparatie alternative fara un inconvenient pentru consummator.

Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa conformitatii este minora.

Daca vanzatorul nu constata existenta unui defect pentru care se angajeaza raspunderea acestuia, rezulta ca situatia este o solicitare nejustificata de acordare a garantiei, pentru care poate cere cumparatorului plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului conform tarifelor de consultanta/ora.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Produsele consumabile: cartuse de imprimanta si accesoriile, cabluri, casti, huse, telecomenzi, surse de alimentare, letcon, varfuri letcon, conectori, intrerupatoare, comutatoare, limitatoare, componente electronice nu beneficiaza de garantie. Functionarea incorecta a produselor enumerate, va fi semnalata vanzatorului in termen de 10 zile lucratoare, de la vanzarea produsului.

Garantia nu va fi acordata in cazul in care nu au fost respectate instructiunile de instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, transport si depozitare ale produsului, cum sunt prezentate in manualul de utilizare a produsului.

Probleme de natura software (legate de sistemul de operare, aplicatii, software mp3 si mp4 playere, etc. ) nu fac obiectul garantiei, rezolvarea acestora presupunand achitarea de catre client a tarifelor de service in vigoare.

Nu raspundem de eventualele incompatibilitati dintre sistemele sau subansamblele livrate de noi si produselor altor firme.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.Garantia nu acopera cazul in care apar daune rezultate din transport defectuos ( cu exceptia cazului in care acesta este efectuat de firma noastra), accidente, traznet, inundatie, incendiu, etc.

Garantia se pierde in cazul in care produsul prezinta interventii din partea unor personae neautorizate de catre vanzator.

Garantia se pierde daca tipul sau seria de pe produs au fost modificate, sterse, inlocuite sau au fost facute ilizibile.

Pachetele software beneficiaza de garantie numai in ceea ce priveste integritatea programelor pe mediul de stocare. Eventualele defecte ale acestora se semnaleaza in maxim 30 de zile de la livrare.

Garantia nu acopera in nici o situatie eventualele pierderi de informatii datorate defectarii produselor, iar furnizorul nu raspunde pentru niciun prejudiciu cauzat de o astfel de pierdere. In acest sens se recomanda cumparatorilor sa beneficieze de un system de salvare periodica a programelor sau datelor importante. Inainte de a va prezenta la punctual autorizat de service, efectuati copii de siguranta ale datelor personale. Integritatea datelor nu este asigurata prin conditiile de garantie: pierderea datelor in urma interventiei in service sau in urma unor defecte ale mediilor de stocare ( unitate Hard disc, unitate optica, flash drive, mp3 si mp4 playere ) nu poate fi amputate vanzatorului.

Monitoarele LCD cu matrice active ( inclusive ecranele de portabil ) nu beneficiaza de garantie in limita unui numar de anomalii la nivel de subpixeli stability de catre producator.

Produsele care nu pot fi reparate sau inlocuite cu alte produse cu performante similare vor fi stornate. Contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea facturii de storno. Comenzile care folosesc partial sau integral sume provenite din operatiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar in baza prezentarii unui act de identitate valid (facturi persoana fizica) sau a unei imputerniciri (facturi persoana juridica).

Responsabilitatea asupra instalării corecte revine in totalitate beneficiarului.

Pentru o mai buna exploatare a echipamentelor, se recomanda deprafuirea acestora la interval de 6 luni.

În cazul în care se constată că o componentă se defectează datorită prâfuirii, aceasta îşi pierde garanţia.

In cazul in care defectul reclamat nu exista sau nefunctionarea se datoreaza unor probleme software, beneficiarul va suporta costul interventiei conform tarifelor  afisate la unitatile de service.

În cazul CD-urilor sparte in unităţile optice se pierde garanţia la componentele afectate.

Modulele electronice, tuburile CCFL, componentele electronice vor fi montate in service autorizat. In caz contrar, acestea nu vor beneficia de garantie.

 

Termenul de garantie la acumulatori este de 30 de zile.

 

 

PREVEDERI FINALE

Orice dispută între părţi cu privire la interpretarea, executarea şi efectuarea acestui contract, vor fi rezolvate pe cale amiabilă într-un termen de 30 zile de la apariţia acesteia. în cazul în care disputa persistă după acest termen şi părţile nu au ajuns la o altă intelegere, soluţionarea disputei se va efectua conform normelor legale în vigoare   la   data   apariţiei   respectivei dispute. Produsele   sunt  in  conformitate cu declaraţia  de  conformitate   livrata  cu produsul.